onsdag 7 november 2007

TACK

TUSEN TACK för alla snälla kommentarer om mitt...hmhm... jag menar vårat badrum :-)
Jag är alldeles kolosalt (svårt ord att stava till...fniss...det är förmodlingen inte rätt trots flera försök med olika bokstavskombinationer...;-) glad över alla besökare som kikar in till mig!!!
Tyvärr har jag inte speciellt mycket tid till att kika in till er den här veckan... men jag längtar till fredagen... min leeediiiga daaag.... ska jag ta igen det jag missar dom här dagarna ;-)
Puss&kram på er, goa bloggisar... så ses vi på fredag :-D

19 kommentarer:

Annika sa...

Hoppas att du får en bra arbetsvecka själv så pustar jag ut efter helgens pass.
Kram Annika

linnea-maria sa...

Amen du!!! Jag skulle tappa kontrollen på ett sådant ställe, totalt!! Tur att jag är så sällan ute och shoppar, tur att jag så sällan är i Mora. Undrar hur man ska hitta på en anledning att åka åt det hållet? /linnea-maria

faster atta sa...

Halli, hallå!!! Vetduvad.... nu har magsjukan börjat lugna sej och jag har hunnit att såga lite....

kram

Solsjö - Under en vind sa...

Näää fyyy på dig!!! Det var inte snällt att visa dessa butiksbilder här nedanför!! Nu blev jag alldeles sjuk och drabbades av den svåra åkomman köplust och viruset ha-begär!!! Suck....*ler*...Menar alltså STort tack för titten!!! Ha en bra vecka!! Stor kram!

Elzie sa...

Ser fram emot dina besök. Ha en bra vecka - om än jobbig.
Kram Elzie

Brunkullan sa...

Vilka butiksbilder!! Jag blir helt salig:-)

Susanne

Marie sa...

Vilken helt underbar butik, tack för att du visar så många bilder!

Kram Marie

Flisan - Alldeles Vardagligt sa...

Butiken ser ut som en butik man skulle kunna spendera mycket tid i... *suckar längtansfullt*

Ha en bra vecka , snart är din lediga dag här!

Kramar
Flisan.

Sånt är Livet sa...

Hej vilken butik! Men Mora hm det var en bit det för mej,vart med ena dottern I Varberg hann sedan på kvällen på auktion med andra dottern,men några sådana underbara butiker har vi inte här suck../ ha de gott Lisbeth

Handplockat sa...

Jag smäller av
vilket BADRUM och VILKEN BUTIK I MORA
blir så tacksam för att du visar allt snyggt

TACK GOA DU

ha det bäst

~~*Pennyshouse*~~ sa...

ojojoj...vilket ställe.Ja där skulle min bil få motorstopp eller bensinstopp om den gick förbi där...Så mycke fint.
Kram Pernilla

Ljuva ro sa...

Härligt med ledig dag! Fredag imorgon!!!

My White Cottage sa...

Oj, vilken butik!!! Blir helt sjuk... Där fanns massor med vill-ha-saker vill jag lova!
Hoppas du har haft en skön vecka och får en bra helg! Kram till dig!

Anonym sa...

Efter en tids tystnad från mig. En databas som trotts ha raderat hela min sidas innehåll.. men också en upptäckt om att så inte var fallet utan att maken ställt till det;)
Så bloggar jag igen. Inte på min sida. Den tar ett litet tag till att ordna til, men är du nyfiken på vart jag håller till så finns jag på Facebook och framförallt här: http://korvmedbrod.se
Kika in vet jag!
Kram Lallis/Knasigamamman

Birgittas minnen sa...

Det var helt underbar butik som ligger i Mora, det hade jag inte en aaaning om. Det kanske är dags att ta sig till Mora någon gång och kika, fast inte nu när det är så mycket snö. Ha en bra helg med snöbollsrullning eller vad du tycker är roligt. Kram

Kajsa sa...

Vilken fullkomligt underbar butik! Inte alls förvånad att bilen hittar dit av sig självt.. :)
Är det alltså ett gammalt stationshus? Vi har också ett gammalt stationshus i "byn", men det används inte.. Hm.. Kanske vore något att starta med.. Nåja, man måste ju kunna leva på det också, och det här är nog för litet samhälle är jag rädd.
Ha en skön och avkopplande ledig fredag!
Kram
Kajsa

Goa sa...

Det är såå roligt att kika hit...och det är vi som ska tacka dig för att du visar så mycket fint!
Förstår dock inte att du klarar av att köra förbi denna underbara butik dagligen...jag skulle bli sjukskriven för habegär!!
Vi ses imorgon;)
Kram och ha en finfin fredag!
Goa

Elaine sa...

Vill bara önska en skön och underbar ledig fredag!
Nu har jag suttit och myst med alla underbara och inspirerande bloggar snart hela förmiddagen. Det är så skönt att ha ledigt och ta dagen som den kommer ibland.

Klem!

Marie-Nostalgi och Romantik sa...

Ha det så bra på din lediga fredag!! Antar att det blir en del pysslande...
Kram
Marie