tisdag 2 september 2008

Utmärkelser =o)

Det ramlade in några utmärkelser hos mig
förra veckan från rara bloggerskor.

Den här fick jag av
Ullis med bloggen Leva på landet
och
Katarina med bloggarna
Lilla Ugglebo &
I ett hus vid skogens slut
:-)

Tack för den tjejer, det är alltid lika roligt när någon uppskattar det man gör.


Den här skönheten fick jag av
Monika som har bloggen
Tant Theas lilla torp :-)
Känner mig hedrad att jag fick den.
Nu är det som vanligt meningen att den ska fortsätta vidare
till några få andra bloggar som jag gillar,
men eftersom jag kan inte/vill inte utse bara ett fåtal
av alla som jag trivs hos så struntar jag i det
och skickar den till ALLA bloggar som jag trivs hos och
pratar med via bloggen istället!!!

10 kommentarer:

Dalatorpet sa...

Du har en utmärkelse hos mig :-)

Bettans Bravader sa...

Vackre bilder i förra inlägget ! är det en dröm som går i uppfyllelse ?! fanastiskt. allt det bästa för dej å bygget.Lisbeth

Solsjö - Under en vind sa...

Stort grattis till dessa fina awards!

Kramar!

Hagbacken sa...

Stoort grattis till dina utmärkelser, dem är du värd!

Vad fina bilder du visar från skogsröjningen..blir ett riktigt guldställe!

Kram Linda

Veronica sa...

Grattis till dina utmärkelser!

Kram veronica

Sallys hus sa...

Kraaaaam gumman!

Där ser du!!!
Det bara haglar in utmärkelser.....du som nästan tänkte lägga ner din blogg...nu ser du att det absolut inte går...:)

Men du, jisses och oj oj...
Vilket ställe ni kommer få!!!
Vilken mysig plats att bygga en stuga på!
Ha en härlig onsdag, kram Katarina

Monika sa...

Inget snack om saken! :o) DU är verkligen värd massvis av utmärkelser! Hela huset fullt! ;o)

GRATTIS!

Kram på dej!

Monika

Ullis/Leva på landet sa...

Så kul att du fick flera. Alltid lika kul att ge bort dem.

Kramar Ullis

Elzie sa...

Morron gumman! Ville bara tala om att du har en överraskning på min sida.
Kram Elzie

Marie-Nostalgi och Romantik sa...

Grattis till dina awards!
Ja, visst är det svårt att bar avälja ut några stycken...
Kram
Marie