onsdag 19 december 2007

GLAD, STOLT & LYCKLIG :-)

Nu vet jag hur Oscars-vinnarna känner sig
när dom står där framme på scenen i strålkastarljuset
och är såååå glada...

Jag har nämligen oxå fått en AWARD....
av snälla Elzie som har bloggen
Hennes motiveringsord gör mig alldeles varm
inuti...även om det är typ -20 här hos oss!
Det är väl egentligen meningen
att jag ska utse några i min tur,
men eftersom jag har svårt för att utse några
speciella bloggare framför andra
så gör jag inte det,
kalla det feghet om ni vill... men...that´s me!
Alla som jag har kommentarskorrespondens med
ger mig en sådan glädje av det här bloggandet!!!
Pussar och kramar till er alla där ute i cyberrymden :-)



10 kommentarer:

Wolf sa...

Hallå,

Tack för ditt råd angående färgsprutan. Jag tänker inte gå in på några detaljer varför han inte får fortsätta måla dina fynd med sprutan, menjag har min föraningar.
Kul att se en till "rumpkulla" här på bloggen, själv är en annan rumpmas till hälften, men det är dock många år sedan, fast min fru och jag försökte göra en grön våg 94 men det gick åt skogen "bokstavligen". Däremot sitter vi ofta på hemnet och tittar på hus i dalarna, fast jag vill ju helst till skåne, *läs och lär Karin*.

Till sist måste jag säga att ni har en fantastisk entre.

Hälsn,

Wolf

Ps. "Clas Ohlson"

Elzie sa...

Förstår hur du menar. Hade också svårt att utse någon speciell, men ville ändå göra det en gång. Förra gången har jag för mig jag tog alla *s*.
Ser ut att gå åt fanders med dina uträkningar min sköna. Två poäng till igår och lille Olof var nöjd!!
Hoppas du har en bra onsdag.
Kram Elzie

Goa sa...

Du roligaste av alla...klart att du ska ha en award...det är du allt värd för alla goda skratt du ger oss!!
*skrattade omkull* när jag läste om makens önskeklapp!
Tack!
Ha en fortsatt fridfull vecka...Massa kramar till dig...från mig!

Sånt är Livet sa...

Hej du !
Jo då började med dieten hos en välkänd "firma" för ca 6v sedan,tappat 10 kg men gud så mkt det finns kvar ändå ha ha,blev sååååå trött på mej själv och hade under två års tid inte hunnit med mej själv så nu var det dags!jag lovat mej det en sista gång å innan jag blir 50 har ett år på mej!
Visst var vi lika det hörde jag jämtoch även på "insidan" var vi så lika som tvillingar fast han var min storebror (7 år äldre).Du får ha det så gott,jag jobbar imorgon sen börjar slutspurten på å göra allt färdigt inför julen Hjälp...HaHa Allt gott /Lisbeth

MiaMaria sa...

Vi förstår det är faktiskt svår jag skulle gjort samma sak....jobbigt!

Grattis till dig i allafall...
Må så gott!
Miamaria

Annika sa...

Åh så roligt, ett stort grattis till din award, klart att din mysiga blogg ska ha den =)

Kram Annika

Anonym sa...

Jag håller fullständigt med om att Nicolinas boning är BÄST, synd bara att utmärkelsebilden från amerika var så HEMSKANS ful , för din blogg är ju underskön i foto och superrolig i text. Vi får inrätta en finare award i Svedala. Grattis
Kram Ulla i Skåne

Karin i Villa Grå sa...

Vilken underbar utmärkelse - hur cool som helst med Comic Book Guy som pryder sin plats ;-)

Maken är nog glad för allt stöd han kan få när han kämpar med att baxa hem möbler och måla dem vita, hi hi..!

Många kramar!

Karin

Änglahem sa...

GRATTIS till awarden!!!

Granen bockar och bugar för komplimangen, så även Klara som börjar bli lite "mallig" här nu för alla fina komm. hon får....

Jag är också förvånad över att hon inte hoppar upp i granen. Jag trodde den skulle falla på studs..!

Hur går det med juleandan? Jag tycker att den har svårt att infinna sig i år...

God Natt
Kram Ulrika

~~*Pennyshouse*~~ sa...

Grattis till utmärkelsen!!!
Väl värd !!!!!!

Jag önskar dig en riktigt myysig torsdag//Kramar Pernilla