lördag 29 mars 2008

Jag har äntligen fått tillbaka datorn :-)
Den har inte alls varit ute ur huset... men dotterns gamla dator har inte fungerat så bra... alltså har hon använt föräldradatorn istället!
Nu har hon köpt sig en ny fin och fräsch bärbar och sitter inte här längre :-)
Därför har jag varit otroligt dålig på att kika in till er som jag brukar besöka, men jag håller på att ta igen alla inlägg som jag har missat... och tusen tack för alla kommentarer som jag mellan sittningarna har hunnit in och läsa flera gånger om.

Jag har även fått en UTMÄRKELSE...av snälla goa Elzie... som jag aldrig har träffat "in real life", men som jag har kontakt med via datorn flera gånger i veckan.

Vi håller på varsitt ishockeylag... och inte vilka hockeylag som helst, utan vi är riktiga "fiender" egentligen!!!
Till sommaren ska hon hit uppöver för att semestra och då är tanken den att vi ska försöka ses.
Tänk er... jag ska för första gången få träffa en livs levande bloggerska...fniss... ska bli sååå roligt att kunna sätta en kropp och en röst till alla kommentarer :-)

Nu är det meningen att jag ska utse några andra bloggerskor, men jag har så stort utbyte av er alla... så ni som läser det här får den av mig!

7 kommentarer:

Stina sa...

Hej igen!

Känner igen det där också...när saker och ting slutar fungera då är det "Ska bara låna" sen får man sitta där och tråna...hihi...nu blev det ett rim också.

Kram Stina

Anonym sa...

fin blogg

Wolf sa...

Halloj,

Ja det var enormt skönt att det gick vägen, jag kollade bara till att Jackman gjorde 1-0 sedan vågade jag inte se mera, det kommer att bli tuffare på tisdag (nagelbitare) att jobba där du gör kan inte vara kul i sådana här tider =)

Kram
Wolf

Hanna i Det stora grå huset sa...

Grattis till ännu en utmärkelse! Den förtjämnar du verkligen, precis som de andra du fått! Tänk, första gången jag kom in på din blogg skrev du om en liten djävul som satt på din axel och viskade i ditt öra... att du inte dög... Hur knäppt var inte det?! Nu har du väl iaf fått bevis på att det var galet! :-)

Tror att eran toa kommer att bli kanon! Har för mig att du skulle göra om på toan, men var det en annan toa kanske som du ville kakla om, fast jag sa måla så länge? Hmm...

Nåväl. Jag har iaf mailat dig angående din ram!

Ha en fin söndag!
Kram Hanna

MiaMaria sa...

Hej!

Skönt att du har fått tillbaka datorn och GRATTIS till utm'rkelsen!

HA en skn s;ndag!
Miamaria

Elzie sa...

Ja du "Nicolina". Igår gick väl resultatet din väg i alla fall. Förlora mot ett skånelag!! Det är ju katastrof!!!
Vet inte vad det är med min blogg idag. Kommer helt enkelt inte in på den. Är lite trött på webblogg måste jag säga, men det är ju lite bökigt att flytta också. Får se hur jag gör.
Hoppas du har en bra dag.
Kram Elzie

Smycka dig sa...

Det ska bli spännande och se hur lill toan ska bli...jag har oxå en svart toasits och det finns så mycket romantiska tapeter med svart vit tryck, så roligt...

Jag har ett projekt med min tvätt stuga men jag gruvar mig lite för jag kommer inte att kunna tvätta på ett par dagar när jag väl börjar...

Ha det bäst
kram
Lotta