onsdag 2 juli 2008

Vardagslyx!

Alla... eller dom flesta... av oss
har väl någon slags vardagslyx här i livet.

Min vardagslyx är när jag kan ha
ett fönster öppet i badrummet när jag duschar...
och inte fryser "häcken" av mig när jag öppnar duschdörren :-)



Vissa dagar står det öppet hela tiden...

...utom när känsliga toalettbesökare stänger det...
om det beror på för sin egen skull,
eller för dom som sitter på altanen låter jag vara osagt ;-)

Tack för alla kommentarer från er som vill vara med i utlottningen... jättekul med så många nya bloggare som jag inte har kikat in hos ännu, men jag kommer snart in till er :-)
Det finns fortfarande tid att vara med om man vill... gå bara in under föregående inlägg och skriv en rad i sådana fall.
Ha en bra dag...och på återseende!

Inga kommentarer: