torsdag 3 juli 2008

And the winner is...

*trumvirvlar och pukor smattrar fram en fanfar*

samtidigt som en mycket morgontrött...läs förmiddagstrött...
son stoppar ner handen i skålen bland alla lotter
efter sin moders mycket bestämda order om
att dra en...OBS bara EN lott!

Och på den stod det...

... M som har bloggen

Till er andra,
som tyvärr inte
hade tur i just min utlottning,
skickar jag den här nyutsprungna pionen,
...visserligen bara på bild...
men jag hoppas ni tar emot den ändå :-)


Nu väntar sista arbetspasset före semestern
...och min arbetslöshet...
sen ska det väl iaf bli mer tid till att sitta vid datorn ;-)

6 kommentarer:

rosenfröjd sa...

NÄmen. hoppsan hejsan! Man tror man drömmer! Vad glad jag blir!

Kram/
¨M¨

Malin sa...

Hej!
Vilka fina lampor ni gör i pressglas. Såna har jag också funderat på att göra flera gånger, men man kan ju inte hinna med alla idéer man får =)
Ha en bra dag!
Kram Malin

Mitt liv - Mina drömmar sa...

Tack för pionen! Den är jättevacker:)

Grattis M (Rosenfröjd) till din fina vinst!

Kram Annica

Mjuka sa...

Grattis till vinnaren!!!
kraaaaam Malin

Lime sa...

Kikar in för att önska dig en skön helg!

MiaMaria sa...

Grattis till vinnaren!!!!

Och så vacker Pion!

HA´en bra fredag!
MiaMaria