lördag 31 december 2011

Årets sista inlägg ;-)

GOTT NYTT ÅR PÅ ER
ALLA UTE I CYBERRYMDEN!!!

Här hemma väntar vi på att telefonen
ska ringa och meddela oss att vi har blivit
MORFAR & MORMOR.

Den här magen har gått 1 vecka över tiden,
men vi har ingen brådska i dag
utan det får gärna hända något
i morgon istället.



Den här magen har mindre än 1 månad kvar.




Familjens båda flickor ska få smått
och jag längtar tills jag får "snusa i"
små bebisnackar igen :-)

Nu vet ni varför det inte har varit någon
vidare värst hög julstämning i det här huset i år.

Båda bor ca 30 mil bort
...åt varsitt håll naturligtvis!!!...
och den enas kärlek har jobbat natt
under julhelgen
så ingen av dom har varit hem i år
och det har varit riktigt tomt utan dom!

4 kommentarer:

Små steg till ett enklare liv sa...

Så spännande väntan.Gott nytt år!!!
Jag är moster till en liten gullunge.Visst saknar man den där gosiga tiden när sonen var liten!Tiden går så fort!!! kram *piah*

Elzie sa...

Förstår precis hur du känner när det gäller avståndet!! Min dotter bor ju 2 timmar bort och det är alldeles för långt!!!

Åh vad kul att bägge två ska ha barn. Och jag hoppas det händer nåt snart, åtminstone för den första, för det finns inget värre än att gå och vänta. Tänk att just nu står det precis still i huvet här - kan det bero på vinet jag drack till middan???

Hoppas ni får en fin nyårskväll och GOTT NYTT 2012 IGEN!!
Kram Elzie

Ullis/Leva på landet sa...

Så härligt med två småttingar. Hoppas att båda hittar ut under 2012...... Jobbigt att ha dem så långt bort.
Önskar dig ett GOTT NYTT ÅR och hoppas att du får ett riktigt bra 2012!
Kram Ullis

Det vita dårhuset sa...

Men hej gumman!
Förstår dig!!! Vi firade utan barnen igår och det gick bra till 12 slaget..... Jag vill fira in det nya året med mina barn!!!
Tänk att båda döttrar ska ha nästan samtidigt :) Vilken lycka!
Och tänk vad fint ni har gjort huset! Vackert!!!!!

Hoppas du får ett helt underbart 2012 min vän*
Kram Erika