söndag 18 december 2011

Äntligen...

har elektrikern varit här :-)

Det gick lite fler dar innan han kom
än vad han hade lovat,
men vad gör väl det en dag som denna
när plafonden sitter där den ska.





Jag har faktiskt ingen aning om
varför jag tvekade på
60 cm eller 80 cm
innan jag slog till på den stora?!

Den ser ju inte för stor ut,
skulle t.o.m få vara 1 m
utan att det störde mig.





Vårt UFO lyser precis som det ska...
och jag är så nöjd :-)





Här vill inte julstämningen riktigt infinna sig,
men det beror inte bara på att vi
renoverar på övervåningen.

Jag återkommer om det en annan dag ;-)

6 kommentarer:

Ett Vitare Hem sa...

Åh vilken underbar lampa!
Ha en riktigt fin vecka!
Kram/Lena

Elzie sa...

Den blev ju jättebra. Och snygg är den också. Visst är det svårt att ta kort på lampor? Tycker alltid jag får mina kort så darriga och konstiga, haha.

Ja, nu har man bara en heldag (8-16) kvar att jobba denna helgen. Fattar inte varför chefen lagt in en heldag efter helg på mig när jag bara jobbar 75%. Och dessutom bara har 3 heldagar på mitt 6-veckorschema!!! Men nån orsak måste det väl finnas?!?!

Halt var det som bara den när jag skulle hem. Usch! Inget alls för mig som hatar halka. Både att köra och att gå i!!

Hoppas ni får en skön vecka. Och jag ser fram emot att få se hela ert sovrum. Och få veta anledningen till varför du inte har någon julstämning (vem har väl det?, känner inte alls för att fira jul!).

Kram Elzie o hälsa maken

Anonym sa...

Hejsan,
vad renoverar ni för något? Jag gillar verkligen lampan! Det skulle vara roligt om du vill visa upp ditt projekt på Byggla.se. Är du intresserad kan jag erbjuda en morot. Vi har även en golvtävling och en jultävling som pågår just nu. Maila mig på vendelabyggla@gmail.com så berättar jag mer!
/Vendela

Små steg till ett enklare liv sa...

Det ser ut som om lampan verkligen svävar där....Finfin!Klart man blir nyfiken på helheten av projektet.
Julkramar *piah*

Ullis/Leva på landet sa...

Jättefin plafond. Inte ser den stor ut. Hoppas att julstämningen har infunnit sig nu.

Önskar di en riktigt
♥ GOD JUL ♥
Kram Ullis

Elzie sa...

En god fortsättning till dig och P. Hoppas ni har det bra.
Kram Elzie