söndag 8 mars 2009

Nöjd!

Tack för synpunkterna, tjejer...

nu är murstocken färdigmålad...
och jaa,
den blev både vit & matt :-)


Det tog ca 2 tim,
(tänk att det ska vara så svårt att komma igång ibland)
och jag behövde bara gå ner i källaren
och hämta upp ett par färgburkar som fanns där nere!

Jag har nämligen en stor "hink" med takfärg
som jag har använt mig av.

Man tager vad man haver, eller hur?
Jag är sååå nöjd,
nu när jag slipper se dom där fula fläckarna,
och att jag har strukit ett projekt från listan...
nu är det bara resten kvar
...fniss...
men vem har bråttom?!

10 kommentarer:

Vardagstugg sa...

Vad fint det blev! Ja ibland behöver man bara komma igång! =)

Trevlig kväll!
Annelie

Vardagstugg sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
IKT i min vardag sa...

Snyggt! Alltid skönt när arbetet är färdigt och man får njuta av resultatet.

Kram Linda

Elzie sa...

Se så bra det blev. Alltid kul när man är klar med ett projekt. Ser mysigt ut i den där hörnan.
Hoppas ni har en bra kväll.
Kram Elzie

Anonym sa...

Det blev ju kanonbra alltihop! Ser jättefint och mysfaktoriskt ut!

Kram Benita

Erika sa...

Jag har gjort något liknande mini proejkt här hemma i helgen. Blev så trött på en gammal omålad vägg att jag med hämta en hink med färg.

Ullis/Leva på landet sa...

Så snyggt det blev. Ibland är det lättare än man tror att fixa sakerna. Har just nu ingen orka att tag tag i nya projekt men börjar att känna mig lite piggare.

Ha en bra vecka!
kramar Ullis

Elzie sa...

Ja, just det ja. Nu känner jag igen det från fotona jag har, hi, hi.
Så jädra typiskt. Ja, ibland undrar man hur dom gör. Känner på mig att det var många undanlagda innan dom ens släppte ut dom till andra. Sånt mygel har man ju hört förr. Hoppas också du kan se matchen på tv. Och är ni på hemmaplan så är det ju ingen fara om ni råkar i luven på varann, ha, ha.
Mitt lag lär väl åka på däng ikväll också. De där förhatliga värmlänningarna har ju sån tur också. Usch, det är mitt hatobjekt nr 1. Har aldrig gillat dom.
Ha en bra kväll och hälsa "Petter".
Kram Elzie

Skatan sa...

Hej!

Så kul att höra av dig :) Tack för påhälsningen!

Allt väl med dig? Du grejar på med samma fart som tidigare verkar det som...kanske du kan smitta av dig lite? Här går det inredningsmässigt mest bakåt just nu. Jag bara gasar på min symaskin...

Sköt om dig.

Kram,

Anna

Sussi sa...

Det blev ju hur fint som helst!!