onsdag 14 maj 2008

Energilös :-(

Jag har inte varit på tapetjakt ända sedan förra inlägget, för tapeterna var det inga som helst problem med att hitta i min vanliga färgaffär...fniss...vet inte varför jag skulle krångla till det så faktiskt :-)
Tack för alla tips om hur jag skulle hitta dom!!!







Här är dom... och jag har ingen som helst energi och lust till att ens börja övertala älsklingen till att vi verkligen
behöver
en stor "sänggavel" i en av dessa underbara tapeter.





Den enda som var intresserad var Mirran som mycket nyfiket och noggrant luktade på tapetproverna... och det är klart att det måste passa en liten kattdam som oxå sover härinne!





Efter inspektionen så lade sig damen mitt i sängen och tog sig en tupplur... alltså fick dom godkänt båda två av henne, eller oxå inte, eftersom hon vände ryggen åt dom...hmmmm....undrar vilket det är?










Här är sängen som jag hade tänkt mig skulle få en hög tapetserad sänggavel med en av tapeterna, men min energi för allt som har med inredning att göra har farit sin väg, och även bloggandet är just nu på sparlåga...suck...men förhoppningsvis kommer energin tillbaka här framöver...





Älsklingen föll för den bruna, men jag vet inte jag... velig som den våg man är så har jag svårt för att bestämma mig så där snabbt på en gång...suck...

Nu åker vi till Helsingfors på en liten 2-dagarskryssning tillsammans med goda vänner i morgon, så jag önskar er alla som fortfarande kikar in till mig... trots mitt obefintliga bloggande... en riktigt skön helg och på återseende en annan dag :-)

13 kommentarer:

Dubbelörn sa...

Det är inte lätt det där med tapetval. Men låt det mogna på böljan den blå ;).

Ha en trevlig resa!

Kram

Gårdsromantik sa...

Törs jag säga att jag föll för den ljusa!
Bara för att förvirra dig ännu mera - men den mörka var jättesnygg den också!

Ha en riktigt härlig kryssning - det lät lyxigt.

Kram Maud

MiaMaria sa...

Hej!


det är inte det lättaste att välja tapet men det kommer.....

HA det så trevligt på kryssningen!
MiaMaria

Elzie sa...

Jag gillade den ljusa bäst, men jag ska å andra sidan inte ligga i er säng *s*. Tror nog att bägge kan bli snygga på en sänggavel. Där ser du, kräftor är bra veliga dom också!!!
Hoppas ni får en trevlig tur i morron. Du kan ju först kika in till mig för där har jag en överraskning.
Kram Elzie

Sallys hus sa...

Hallå!

Mitt bloggande är inte heller på topp just nu...tiden finns ju inte!
Men å andra sidan betyder det ju inte att man inte gillar en blogg bara för att man inte har tid att kika in jämt o ständigt....det ska ju vara kul och inspirerande...eller hur....
Hoppas du får tillbaka lite inspiration där ute i böljan blå.
Jätte söt kattdam...tyckte om alla tapeterna.
äääälskar de blommiga kuddarna på er säng också!

Kram Katarina

Radhusdrömmar sa...

Fin tapet! Den bruna var nog finast!
Hoppas att energin kommer tillbaks.

Ha en jättebra kryssning!

Kram Johanna

Ann-Catrin sa...

Ja du det där med tapetval.. det är inte det lättaste..och här är en våg till.. så jag vet hur det är när veligheten sätter in.
ha en mysig tripp till vårt grannland nu.. så kanske energin kommer åter!!

Kram på dig Ann-Catrin

Ann-Catrin sa...

Ja du det där med tapetval.. det är inte det lättaste..och här är en våg till.. så jag vet hur det är när veligheten sätter in.
ha en mysig tripp till vårt grannland nu.. så kanske energin kommer åter!!

Kram på dig Ann-Catrin

Elzie sa...

Jag borde lära mig att läsa innantill innan jag skriver, men se det har man itne tid med. Jag ville önska dig och gubben en skön helg. Hoppas allt är bra med er.
Kram Elzie

linnea-maria sa...

Så är det väl ibland, bloggsuget går i vågor. Vilken fin tapet du har hittat, jag röstar på den med ljus bakgrund. Ha en skön helg/linnea-maria

Nygammalt sa...

Hoppas att du har haft en riktigt trevlig resa.

Undrar vilken tapet du väljer... =)

Kram.

Piffa och Puffa sa...

Jag håller med din man, den bruna var finast. Jag tror den gör sig bäst mot er säng som är ljus.
Kram Anette

Wickans värld sa...

Hoppas kryssningen blev lyckad!
Vilka snygga tapeter! Spännande att se det färdiga resultatet!