torsdag 21 februari 2008

Utmärkelse :-)

Jag har fått en utmärkelse av Wolf...


Tack så mycket för den, känner mig hedrad över att han tycker jag är värd den!

Nu är ju jag en sån där "fegis" som inte brukar ge vidare såna till enskilda bloggare... men jag tar ett djupt andetag och slänger mig ut i cyberrymden med den här till 3 st:

Elzie, som alltid finns där och alltid tar mina gliringar om sitt älskade BRYNÄS...ryyys... med humor och ger tillbaks med samma mynt ang mitt kära LEKSAND ;-)
För er som är totalt ointresserade av sport kan jag upplysa om att här snackar vi ishockey på "hög nivå"...fniss... nåja... allt är relativt... Brynäs är lååångt ner i Elitserien, och Leksand är överlägsna serieledare i allsvenskan... och snart kommer dessa 2 lag att mötas i kvalserien :-)
Maria, vardagens färgkick som jag alltid är in på när jag har startat upp datorn på förmiddagen för att vakna till liv efter nattens sömn!
Hennes bilder ger mig hjärtsnörp av längtan till barndomen ibland, och den känslan som man hade då är så härligt att få känna igen... en liten stund :-)
Hanna, bara för att jag trivs "inne hos henne" helt enkelt. Hon visar sitt fina hem... och delar med sig av sig själv oxå :-)
Dessutom har hon hjälpt mig med att länka på det här smidiga sättet, genom att förklara på ett lättfattligt sätt för ett tekniskt analfabet som mig ;-)
Nu är det inte bara dessa 3 som jag gillar utan det finns många, många fler som jag trivs hos, men det hoppas jag att ni förstår ändå.

Nu fick jag inte till det med länken till Hanna, men det är hon som har bloggen Det stora grå huset... och finns i min länklista till höger.

16 kommentarer:

Maria sa...

Tack kära Birgitta! Så glad jag blir! Kände du på dig att jag behövde den här just idag?! Känner mig lite nere pga av en annan...Men nu blev jag gladare igen!!

husnummer30 sa...

Vet inte om jag vågar riktigt...men...här kommer den...TIMRÅ!!!!! :-D

Ha det bra! //Jill.

~~*Pennyshouse*~~ sa...

Grattis Birgitta!!!

du är verkligen värd Awarden!!

Så underbart härligt du skrivit till de du gett den vidare till.

kram Pernilla

Gammalt o nytt 1:12 sa...

Hej!
Du frågade om min tapet,har inte hittat vad den heter,men har frågat hos färg affären ,så svaret kommer.mvh irene

Marie-Nostalgi och Romantik sa...

Grattis till din utmärkelse!
Kan ingenting om hockey, så jag lämnar kommentarer därhän om detta... och säger diplomatiskt
Må bäste man vinna!
Kram
Marie

Änglahem sa...

GRATTIS till Awarden!! den är du väl värd!!!

Medans jag läste här kom jag på en briljant idé!!! *fniss* iaf i mitt tycke...!

Vill du vara så snäll att tala om för lilla inkompetenta mig (När det kommer till datorer) hur man gör som du gjort idag då, bara får med namnet istället för hela adressen???!!! Please pretty please! Jag kan t om hålla på Brynäs (iiihhhh) om det blir nödvändigt!!!

Kramar
Ulrika *med bedjande blick*

Annika sa...

Grattis till awarden =)

Ha en bra torsdag kram Annika

mittiminvillervalla sa...

En frihetsgudinna ska helt klart ha en award! Grattis kära Du! Den var du så väl värd! :o)

Kramisar Monika

Solsjö - Under en vind sa...

Stort grattis till din award!!! Den är du värd!!

Ha det så gott, kram!

MiaMaria sa...

Grattis till dig!

Miamaria

Nygammalt sa...

Jasså, går det så bra för dig med naglarna? För mig med... *fniss*
Tur att jag har naturligt "långa" naglar, annars hade jag fått ha handskar på mig, hi hi.

Önskar dig en mysig helg!
Kram.

Jessan sa...

Grattis till dej! Och ha en jättefin helg! kramar jessan

~~♥ Mamma Millan ♥~~ sa...

Tjingéling o grattis till utmärkelsen!!!!


Tack med för kommentaren...men inte ska du skämmas,,,der är ju DE som ska göra det!!
Det är säkert ett undantags fall...finns nog mycket bättre anläggningar!!!

Vi åker alltid till Sälen varje år. Hundfjället!!!O vi älskar det..deras restauranger med,,,nu vet vi ju då inte hur deras undommar bor!!men men

Men iallafall...Det finns många härliga platser!!!du har det gött du som bor däruppe!!
Ha en riktigt skön helg!!♥♥Kram♥Millan♥♥

Änglahem sa...

Det var för väl att jag fick till det fel...det där med Brynäs...hua mig! Leksand var det ju, det var för väl att det inte var Brynäs, men då förstår du hur desperat jag var!!! Tack snälla för hjälpen, lät ju inte så svårt!!!

Ha en bra helg med förhoppningsvis snösmältning!

Kramar
Ulrika

Wolf sa...

Halloj Tösen,

Vad du smickrar mig, och med sådant smicker kommer man långt med när det gäller mig, frestar man sedan med god whiskyn då är man ju helt såld. Så självklart kommer jag och "inspirerar" din äkta hälft.

Håll utkik på min sida den närmsta tiden jag kommer att lotta ut en sak där så småningom.

Har du kollat in hyllan jag gjorde åt frugan på "I Villa grå"?

Ha en underbar helg och vi håller väl tummarna nu så att vi säkrar seriesegern.

Kram
Wolf

linnea-maria sa...

Grattis till din utmärkelse.
Den är du väl värd :)
Jo det var nästan som en bloggträff. Men det var precis inte någon som gick med bloggnamnskylt. Det var några jag språkade med men många fler som jag inte pratade särskilt mycket med. Det var lite lustigt att se alla med OddMolly kläder på sig (utom jag). Men trevligt var det. Det kommer fler tillfällen sa majsan/linnea-maria