tisdag 26 februari 2008

Romantik i sovrummet...

vill man ju ha, därför bidde det en rosbård därinne ;-)



Nu behöver ni alls inte titta ut genom fönstret...
har nämligen inte "stylat" undan det som inte ska vara där!



Vi har först satt upp en håltjälslist mot taket,
under den är det en vanlig tapetbård,
men för att få till det där lilla extra...
satte vi upp en tunn list som jag har fått av min bror
som blev över från när han "listade" sina köksluckor :-)

Tack för alla kommentarer som jag får, det känns som att öppna en ny tidning varje gång man öppnar kommentarsfältet!!!
Den här veckan blir det inte mycket tid till att sitta framför skärmen... börjar redan på morgnarna pga utbildning och arbetar även som vanligt till kl.23:00... enligt min plan iaf, få se om jag pallar, vill ju inte trötta ut mig totalt inför "tjejfesten" på fredagkväll ;-)

25 kommentarer:

Solsjö - Under en vind sa...

Vilket romantisk och fin bård!!

Ha en bra dag! Kram!

husnummer30 sa...

Är själv inte så förtjust i bårder, vet faktiskt inte varför, men det blev snyggt med lister sådär! Ser liksom lite exklusivt och genomarbetat ut! Nice!!!

Ha det bra! //Jill.

Elaine sa...

Vad kul med tjejfest.... nej du får se till att spara på krutet...fast, det är inte lätt. Jag jobbar vanligtvis bara sen eftermiddag/kväll och man blir extra sliten när man ska ha kurser och utbildning på dagen och fortfarande försöka jobba som vanligt.
Ja romantik i sovrummet måste man absolut ha......
Tack för hälsningen!
Klem

faster atta sa...

Det blev jättefint med borden och att sätta en list som inramning under blev jättefint, vilken bra ide´!

MiaMaria sa...

Så vackert det blev och romantiskt!
Miamaria

Ann-Catrin sa...

Oj oj så fint det blev... romantiskt så det förslår... gillar jättemycket.. bra val!!!
ta det lugnt nu i veckan och vila när du kan!!!
Kramar A-C

Anonym sa...

Men så fint. Där kommer du att nog att sova gott.
Kram ewa

~~♥ Mamma Millan ♥~~ sa...

så fint...ha det skoj på tjejfesten då...kul!!!

stina sa...

Vilken vacker bård! och det blev ju helsnyggt med listen! Kram Stina

~~*Pennyshouse*~~ sa...

ooooja..vem vill inte ha/få lite romantik i sovrummet..hihihi
bården är jättefin!
Fint med väv på väggen.Vi har oxå det lite varstans.Praktiskt bara ta fram rollern å måla ny färg...

Ta hand om dig nu så du inte missar tjejfesten!

Kram Pernilla

mittiminvillervalla sa...

Bården är underbar! Så snitsigt ni gjort med listerna. Jättesnyggt! Gillar färgskala i ditt sovrum! Mycket rofylld och romantisk! :o)

Kramar till dej!

Monika

Malin - I min trädgård sa...

Tack för kommentarerna! Ja jag blev verkligen supernöjd med kommoden.

Jag gillar oftast inte bårder, men din rosbård var ju härlig! Såg så där lite härligt gammal ut.

Ha en bra vecka (jobba inte slut på dig)!

Elzie sa...

Vilken tjusig bård. Vi har bård i vardagsrummet men den är jag inte alls förtjust i längre. Smaken ändras verkligen.
Jobba inte ihjäl dig vännen.
Kram Elzie

n o r d i n g å r d e n sa...

En otroligt vacker rosenbård!! Mari.

Hanna sa...

urtjusig bård....och du e allt bra på det här med lister...lister gör ju allt...nästan....Är totalt förälskad i ditt gråa golv dessutom.
Ha de gott
kram

Karin Krut sa...

Bården är jättefin och vilken söt ide med listerna, dom gjorde verkligen bården till något extra :)
Ha en skön onsdag
Kram Karin

Annika sa...

Bården var jättesöt och framhävdes ännu bättre med listen under, vilken smart idé.
Jobba inte ihjäl dig i veckan nu så att du pallar för festligheterna.

Kram Annika

Annie sa...

Ååååh, en så vacker bård!!

Lilla Blanka sa...

Ja det ser jätteromaniskt och vackert ut med bården..lite gammaldags är den också så det ser så fint ut!
Kram
Mia

Flisan - Alldeles Vardagligt sa...

Tjejpartaj! Det låter som en härlig fredagskväll :)

Bården är fin och jag tycker ocksåa tt det blev snyggt med listen så där!

Förväntar mig utförlig rapport om fredagens förlustelse sedan ;)

Kramar
Flisan.

Sallys hus sa...

Det ser så romantiskt och fint ut....men du vilkén maraton vecka!!!
Du kommer nog somna på festen!!!
;-)
Jag ääälskar den där panelen ni har i inlägget nedanför.....fnissar också åt dina häftklamrar...hi hi...du är för härlig!
Önskar dig en härlig helg!
Kram Katarina

Elzie sa...

Nu är det på god väg att du får åtminstone någon önskan uppfylld. Vad kan man göra mer än att sucka, puh!!!!
Ha en skön fredag.
Kram Elzie

Änglahem sa...

Åhh..den bården är ju så underbar, sagt det innan men tåls att sägas igen. Den är såååå fin!!! Ljuvligt romantisk!!!

Hur ska detta gå ikväll?!! Antingen så blir du såååå trött eller så blir du sååå glad efter första glaset, billig i drift med andra ord*fniss*

Ha det jätteskoj i kväll, imorgon är en annan dag!!
Kram
Ulrika

Smycka dig sa...

Sååå fint med taklisten och den extra listen under det blev riktigt romantiskt med rosor.
ha en trevlig helg
kram
Lotta

Anonym sa...

Så elegant det ser ut med bården och listerna. Du skulle se min ansiktsfärg just nu... gröööööön! Här är totalstopp på allt i renoveringsväg så jag fick skaffa mig en hobby till i väntan på... det blev scrapbooking. Men nu måste ju karln vakna snart o börja på mitt hobbyrum. Jag får inte jobba med armarna högre än i max brösthöjd så det är kört med tapetrivning, väggmålning etc för min del. Trist som sjutton!
Ha en ljuvlig helg!