torsdag 4 oktober 2007

TACK ;-)

Den här blomman fick jag av min mamma förra veckan...

...och den skickar jag vidare till er som TACK för alla kommentare på mitt inlägg om kaktusen.

Jag har skrattat...och inte bara en gång...när jag har läst dom;-)

Trots att jag har "kommit över" det traumat...fniss...så har det faktiskt känts skönt med dom positivt peppande orden!

I morgon är det ledig dag...HURRA...och då ska jag blogga runt hos er och försöka göra ett inlägg,men nu väntar arbetet till sena kvällen, så "vi syns i morrn";-D

9 kommentarer:

Marie-Nostalgi och Romantik sa...

En sån vacker ros...men även rosor har taggar, precis som kaktusen...
Men de är så tjusiga...
Du får sticka in näsan i den och lukta, det ser i alla fall ut som en sådan som doftar gott!
Kram
Marie

NICOLINAS BONING sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Ljuva ro sa...

En sån ros skulle göra mig så glad!

Lisa(vitapelargonerochzink) sa...

Jättefin ros....vad snäll hon är. kram

Marie sa...

Jättevacker ros.

Kram Marie

Nygammalt sa...

Hoppas att du får det riktigt riktigt skönt på din lediga dag! Kram.

faster atta sa...

Mm, rosen var vacker, vilken snäll mamma du har!

faster atta sa...

Jo, men jag och kissar....inte riktigt men grej! Jag har funderat på om hon inte ska få flytta till svärmor, hon skulle bli väl omhändertagen där.
kram

Randi sa...

Tack för besöket - har hittat massor av inspiration hos dig. Kommer tillbaka!