söndag 16 september 2007

Ännu mer...

...från Honning og flora;-)

Jag provsatt en av stolarna...
och den är faktiskt så skön som dom säger...
men priset...suck...

Ett vill-ha-fönster...naturligtvis:-)

Både gammalt & nytt...






Här kommer bilder på deras toa...
nja, inte själva toalettstolen,men...ni vet vad jag menar...;-)




Köket...







Vackert kors...



Charmig adventskalender, eller hur...?


Ja,det var alles...som jag hade att visa iaf...
Det fanns NATURLIGTVIS MYCKET MER att titta på...
När jag hade tittat klart och skulle börja handla så fick jag ett totalt hjärnsläpp...fniss...
så jag vet inte om jag törs visa vad det var som följde med mig hem därifrån.
Ha en bra vecka alla bloggisar!

15 kommentarer:

Granne med Selma sa...

Oj, vad du har varit på många inspirationsställen! Tack för att du delade med dig till oss andra. Härligt med bilder som man kan titta läääänge på:-)
Kram

Maria sa...

Adventskalendern var ju helfin!

Brunkullan sa...

Vill ha, vill ha, vill ha, vill h.......!!!!!

Susanne

Husbilsresan sa...

Men, så mycket grejor...å...dit vill jag åka!
Ha det bra i veckan!Kram!

Vi varannan vecka sa...

Åh, vilekn underbar butik. Du MÅSTE visa vad du köpte!!!!!
Kram Kristin

Marie sa...

Jag var också på detta fantastiska ställe i somras, längtar redan tillbaka. Tack för att du visar så många fina bilder där ifrån. Jag vet precis hur du känner, jag fick också hjärnsläpp efter att ha sett allt vackert och köpte knappt någonting. Vissa saker har jag ångrat hela sommaren! Nu måste jag kolla alla bilderna igen.

Ha en bra vecka.
Kram Marie

♥ Pia... sa...

Oj ..ja här var det mycket ...jag vill ha saker..väldigt mycket ..tycker jag..:)..PIA

Elzie sa...

Ja, Snart ger jag upp!! Man blir ju bara så sjuk när man ser det här. Och HUR mycket ville de ha för stolarna? Snälla berätta så kanske habegäret lugnar ner sig lite *s*.
Ha en skön vecka.
Kram Elzie

Tingeltangel sa...

Vad roligt för oss alla att du tog så många bilder. Tack! Jag är rädd att jag aldrig kan få med min familj på en resa för att besöka butiken så jag tittar extra noga på bilderna istället.

Lavendel & Romantik sa...

Jisses vilket ställe...där skulle jag vilja gå länge,länge....Och vi vill väldigt gärna se vad du köpte....snälla.....Kram/Majsan

Elzie sa...

milde himmel! Jag tror jag tar 4 *s*.
Elzie

WhiteVintageDreams sa...

Ååh vad mycket fiiint...skulle kunna kopiera brunkullans inlägg ;).
Klart att vi vill se vad du köpt :)!
Kramar

Karin Krut sa...

JO JO!! Jag vill se vad du köpte. Jag måste också åka dit. Hmm undrar hur jag ska lägga upp det, för att kunna åka till Danmark... Bilderna var jättefina, helt underbara :)
Ha en skön vecka Kram Karin

Hem och Lycka sa...

Åå vilken inspiration!

Anonym sa...

Såå vackra bilder! :) Kram