lördag 19 november 2011

Snabbt och enkelt ;-)

En idè,
fem minuter,
en hammare
och
tre spikar
resulterade i lite ljus i
den mörka farstun.





Ytterdörrarna
som skymtar i bakgrunden,
skulle jag ha målat
förra sommaren
och sommaren före det
osv....




...men i sommar som kommer
då...hrmhrm...då ska dom
skrapas och målas
(om inspirationen dyker upp).




Det tog högst fem minuter,
sen var slingan uppe,
sen måste man ju styla lite åxå :-)




Ner på golvet och skänken för pantburkar
med allt som syns genom fönstren
...fniss...
så ser allt bra ut på bild!

Ha en fortsatt härlig helg cybersnäckor,
så syns vi en annan dag :-)

4 kommentarer:

Angelica Little Corner of Crafts sa...

Du har det så fint!! Och ljusstakarna var otroligt fina!!
Kram!

Elzie sa...

Vad fint det blev. Och du har GULT ljus i din slinga. I dom jag köpte i Ullared är det blått och det är väl sådär, men jag ska inte klaga när dom var till det priset, haha.

Nejdu, det lär nog inte bli något omändrat här på ett tag. Inte om mannen får bestämma i alla fall. Han är inte mycket för det även om jag vill!!! Men vi får väl se hur det blir till våren. Ska ändras om en del i trädgården då i alla fall.

Har jobbat halva dan idag men nu är jag ledig till halv 4 på tisdag. I morron ska vi åka till min mor för syrran, Aina, är där med sin sambo. Vi träffas så sällan så det är bäst att passa på när dom är i närheten.

Ta och hälsa till den äkte. Och ha det så gott.
Kram Elzie

Liza sa...

Så fint det blev!
Vilka vackra dörrar!

Ha det bra!

Mvh Liza

Elzie sa...

Hej gumman!
Hoppas ni har en fin första advent. Här är det full storm! Känns som huset ska följa med i vindbyarna. Hoppas det är lugnare hos er. Har ni fått snö än? Här är det grönt som tidigare.
Ha det så gott och hälsa till P.
Kram Elzie