söndag 16 januari 2011

Vardagsrummet

Nu är all röd färg borta hemma hos oss...




istället är det lila som gäller :-)

Kuddarna i soffona är lila...
även om det inte syns på dom här mörka bilderna.

Vad som däremot syns klart och tydligt på bilden
är att jag har totalt glömt bort att
beställa nya kontakter och strömbrytare
av Älsklingen ;-)




Vi är inte riktigt överens jag och nya kameran,
men jag har inte gett upp hoppet
om vårt framtida samarbete ännu,
så ni får hålla till godo med
halvtaskiga bilder så länge ;-)



Ha det bra tills nästa gång vi ses :-)

6 kommentarer:

Pia sa...

Vad snyggt ni har det.
MVH
Pia Bergsten

Anonym sa...

Hej, vad trevligt med din blogg! tack för du lämnade kommentar hos mig så jag fick chansen att hitta hit! Spännande med hus va? alltid projekt att ta itu med! Ni har verkligen gjort fint! Kul att få inspiration! Nu ska jag fortsätta läsa din blogg! :) Ha en härlig dag! /Tarja

Det vita dårhuset sa...

Hej på dig underbara Birgitta!
Ni har så vackert hem!! Ståtligt på något vis!!

Hoppas allt är bra med dig vännen!
Sov gott :) Kram Erika

Elzie sa...

Herregud vilken förändring det blivit hos er. Det där rummet satt vi ju och åt i när vi var hos er, haha. Men det blir verkligen snyggt. Ni har bra smak du och maken. Eller är det bara du???

Jodå, i början på april ska jag sätta igång - med sovrummet. Är så trött på hur det ser ut nu. Jag ska jobba och gubben ska nog pusta och stånka när han inte får ligga i sitt sovrum!!

Ha en bra kväll och hälsa till gubben.
Kram Elzie

Det vita dårhuset sa...

Kikar in hos härliga du och önskar en riktigt trevlig helg!!

Kramar Erika

Rose Garden Malevik sa...

Vad fint Ni har det :)
missa inte

S
A
T
U
R
D
A
Y

S
H
O
W

O
F
F

Välkommen att vara med :)
Håkan