torsdag 31 december 2009

Mellandagsrea!




Jag vill önska alla som kikar in till mig
ett riktigt
GOTT NYTT ÅR
!!!!!!!!!

Istället för vackra bilder på fyrverkerier
får ni "njuta" av
årets sämsta bild...fniss...




...men här kommer det närbilder på
mellandagsrea-fynden
som ligger på glasfatet
ovanpå skänken :-)


Jag har tittat på dom sedan tidigt i höstas
men tyckt att det skulle nog bli liiiite för dyrt
med flera stycken...




...alltså fick jag vara beredd att rusa in i butiken
SLOTT & KOJA
när Sylvia öppnade porten till årets
mellandagsrea!

Halva priset
...YIPPIE...
202 svenska kronor...
praktiskt taget som hittat,
ELLER HUR ?!?!

Sen började den STOOORA jakten
på den lilla ljusslingan istället...
men skam den som ger sig,
nu ligger den bland alla kulorna ;-)

10 kommentarer:

Elzie sa...

Vad fint det såg ut där på brickan.
Och vi önskar er också ett riktigt GOTT NYTT 2010. Hoppas allt blir som ni tänkt er (och att vi får se dig lite mer härinne, hihi).
Kram Elzie

Gårdsromantik sa...

Vilket fynd!

Önskar dig ett riktigt gott 2010!

*♫•*¨*•.¸¸* GOTT NYTT ÅR! *¸¸.•*¨*•♫*

Kram Maud

Det vita dårhuset sa...

Vilka JÄTTE fynd :o)
Årets sämsta bild? Då ska du se min **fniss**.

Jag tänkte på dig igår och undrade vart du tagit vägen. Nu ser jag att du har gjort fleeera inlägg..... Har tittat igenom dom men minns inte att jag sett dom :o/.
Jag brukar ju kommentera hos dig så nu lär jag titta igenom om jag har gjort det och glömt eller om jag helt missat dina inlägg... Vilket som fattar jag ingenting!!!

Önskar dig ett stort GOTT NYTT ÅR !
Många kramar Erika

Det vita dårhuset sa...

Nu har jag tittat igenom och ser att jag kommenterat inlägget den 16/10.
Känns knasigt att jag missat! Brukar ha stenkoll på sånt här annars **ler**.
Ja ja, vilket tjat hi hiii
God natt på dig ;-)

Ett Vitare Hem sa...

Åh vilka härliga fynd!
Kikar in och önskar dig en god fortsättning på det nya året!
Kramis/LenaS

Chubby Chieque sa...

Shop till you drop! Nu gäller det. Men jag har verkligen inte åkt ngnstans och tränga mig, ännu. JObbet tog all energi på mig. Bokslut, slut av året, etc etc.

Hoppas Ni hade en mysig kväll med ungarna på nyårsafton.

D´Nics hälsar och önskar långt liv på det nya decinnier!

tjing...

Wickans värld sa...

Gott nytt år!
Visst är det bra med rea!!? Jag som absolut inte har några skor (fniss) hittade två par när jag var ute o kollade...

Stina sa...

Vilket fynd...jättefint med ljusslingan till.
Ha ett gott nytt :)

Kram Stina

Solsjö - Under en vind sa...

Vackert!!

Önskar dig ett gott nytt 2010!!

Kramar!

Klara sa...

Sicket reafynd! Önskar dig ett riktigt gott 2010!