onsdag 24 juni 2009

Long time...

men nu är jag tillbaks igen :-)

Jag får se hur mycket ork & lust det finns
till att sitta vid datorn i sommar.

Därför vill jag nu önska alla
en riktig skön sommar...
vare sig det är solsken eller regn
så hoppas jag att ni har det bra iaf!

Så här ser det ut i dag
i familjens ena gjutjärnsbadkar med tassar.
Det står ute på gården...
och efter en släng Chrysan (till slut)
så blommar det som aldrig förr i det :-)





Jag är där och noppar av
vissna blommor varje dag,
förhoppningsvis kommer det att
blomma ett bra tag till.



Jag har nämligen ingen reservplan
utifall dom tokdör helt plötsligt
...suck...
har jag precis kommit på.



Nä, det blir till att noppa
och ösa mycket kärlek i detta badkar
...och hålla tummarna...
så kanske dom håller sig
till höstblommorna kommer!



Vi syns förr eller senare ;-)

11 kommentarer:

Snuttan sa...

hih vad häftigt med badkaret. Underbart.

Ha en underbar sommar du med
SOL KRAM

~~♥ Mamma Millan ♥~~ sa...

Så himla coolt med ett badkar till bblommlåda...vackert!!!

Millan!!♥

Elzie sa...

Så fina blommor. Dom brukar ju vara tåliga så förhoppningsvis slipper du reservplaner.
Jag hoppas du också får en riktigt skön och avkopplande sommar.
Hälsa gubben.
Kram Elzie

Anonym sa...

Åh vad underbart med blommor i ett helt badkar ;-) Annorlunda!

Anonym sa...

Ha det bra ! Och ha en skön sommar
Hoppas ni tar en tur söderöver.
Kram ulla i Skåne

P.S. Måla inte ihjäl er D.S.

Ullis/Leva på landet sa...

Så läcker med alla blommor i badkaret. Håller verkligen tummarna för att de ska hålla sig hela sommaren.

Ha en riktigt bra sommar
Kram Ullis

Linda sa...

wow va kooolt =D riktigt snyggt!

Sussi sa...

Härligt blommsterbadkar du har fixat! Snyggt med tassar och allt...
Ha en jätte bra sommar!
Tingeling Sussi

Annika sa...

Häftigt med ett blommande badkar!

Vilken härlig gubbe du har som hänger med på dina upptåg, får jag skicka över min gubbe på kurs ;)

Trevlig sommar kram Annika

Klara sa...

Du somrar på för fullt antar jag eftersom det inte kommit nytt inlägg från dig. Men jag fortsätter väl att njuta av ditt pensékar. :) Sommarkramar!

linnea-maria sa...

Vilken häftig plantering. penseerna matchar rosten. Ha det skönt i värmen /linnea-maria