söndag 22 juli 2007

The house of Olivia

I går var jag inne i en helmysig affär som heter House of Olivia i Mora.
Den är i ett ombyggt förråd hemma i trädgården hos en trevlig tjej som heter Britta.
Det är precis en sån butik skulle jag vilja ha!!!
Undrar hur många det är som drömmer om en egen butik?


Hon säljer bara danska märken (tror jag), och det finns hur mycket fint som helst att titta på.



Likadana hyllor som sitter högst upp på på väggen bakom disken ska jag ha i mitt kök.

Fast jag ska ha 2 eller 3 st på höjden istället. Dom är såå fiina...

Jag har funderat på om jag ska måla dom i samma färg som skåpsluckorna,

men jag tror att det blir bäst om dom får fortsätta att vara vita :-) Eller...?

Dom här roliga underläggen till temuggarna följde med mig hem den här gången... :-)

Inga kommentarer: