söndag 3 oktober 2010

LESS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Nu är jag riktigt, riktigt
LESS
på den här skiten :-(




En bild som togs för 15 minuter sedan...
och ingenting har ändrats sen dess.

Hoppas att solen skiner i morgon,
och att Älsklingen inte slår sig på något
sårbart ställe...IGEN...,
att skulderblad och axel har återhämtat sig
så att jag kan fortsätta tvätta fönstren
...SUCK...

Till råga på allt elände så var
brädgolvet under plastmattan
BRANDGULT!!!

I-lands problem...
JA VISST,
men det känns liiiite tungt just nu...

10 kommentarer:

Hem och Harmoni Marie sa...

Ja, usch det är inte kul när man är mitt uppe i det... men tänk på din målbild... hur fint det kommer vara snart.
Hoppas ni klarar er från skador o värk och kan jobba på....

Ha det gott,
Kram Marie

Det vita dårhuset sa...

Förstår dig gumman!!
Men andas emellanåt och försök tänka på att det blir skitbra när det blir klart...

Många kramar till dig!

Det vita dårhuset sa...

Förstår dig gumman!!
Men andas emellanåt och försök tänka på att det blir skitbra när det blir klart...

Många kramar till dig!

Ett Vitare Hem sa...

Åh ibland står det bara en upp i halsen, men försök fokusera på slutet....
Ha en finfin dag!
Kramis/LenaS

Elzie sa...

Inte konstigt att ni har ont både här och där som ni hållit på nu ett tag. Men jag kan förstå att du inte gillar att ha det på det viset. Gör nog inte P heller, men karlar brukar vara bättre på att förtränga saker och ting, haha.

Har du en bumling däruppe också? Eller är det kökslampan som hamnat här nu. Hoppas du inte blev sur på mig för min förra kommentar, men jag gillar verkligen INTE 70-talet!!

Hoppas ni blir kuranta snart och kan ta tag i rummet igen. Tänkte jag skulle sätta lite fart här till nästa helg, men det får ni se då.
Kram Elzie

Elzie sa...

Haha! Det är rätt! Se till att hålla maken i huset på gott humör!! Jag undrar vad maken i det här huset säger när jag sätter igång nästa vecka. Men jag bara MÅSTE få det lite annorlunda i sovrummet. Är hjärtligt trött på strukturtapeter för tillfället. Dom finns ymnigt här kan jag säga, haha.
Ha det gott.
Kram igen, Elzie

Nilla sa...

Hej

Kikar förbi din fina blogg.
Många fina bilder du visar.

Håller med om att det är frustrerande med projekt som aldrig bli klara.
Själv har vi en ljusramp i sovrummet som aldrig verkar komma på plats.
Problemet med den är att vi inte ens vet hur vi ska lösa det. :)

Ha de bäst !!
Nilla

Ullis/Leva på landet sa...

Hoppas att det känns bättre nu när det har gått nästan en vecka. Så jobbigt när man inte tycker att det händer något. Golv är du ju van att måla så det blir nog bra ;)

Ha en fortsatt bra helg!
Kram Ullis

linnea-maria sa...

Åh ta en paus och kom igen senare med nya krafter. Tänk bara på allt ni har ådstadkommit på så kort tid. Ni är otroliga!! Styrkekramar /Therese

Malmkakan sa...

Hallådär, nu har det gått ett tag sedan du skrev det här inlägget.
Jag gissar att lite har hänt sedan dessa bilder :-)

Men visst är det jobbigt att vara mitt uppi ett renoveringsprojekt.

Kram, Cecilia