måndag 15 december 2008

My HERO ;-)

Efter 10ÅR (!!!!!!)
har panelen äntligen blivit fixad :-)

Den som har utfört detta stordåd
...fniss...
är älsklingen,
mannen i mitt liv,
MIN HJÄLTE!!!

Inte nog med att han la ner hela sin själ i
ca 30 min på detta viktiga arbete...
det uppstod dessutom blodvite!
HUA, vilken svordom det kom ur den
annars så lena truten!


Nu är det bara mitt jobb kvar,
nämligen att spackla, slipa och måla :-)

Men det gör jag efter jul,
för har det sett ut som det gör på första bilden
i över 10 år,
så står vi ut ett par veckor till ;-)

6 kommentarer:

Anonym sa...

Snäll man det där :-)
Hur ska du återgläjda honom? Hehe, kram!

Dubbelörn sa...

Underbart blir det o lite blodutgjutelse får man alltid räkna med vid renovering... *skrattar*


Du får väl bara se till att det ligger ett extrapaket till superhantverkaren under granen :)

Stor kram

Chubby Chieque sa...

Ha! lite blodigt blev det oxå! Klant? Njaaa... B's fel, eller hur P!

Jag hade skickat bilden på J's tavla på P's email ad.

Ha det skönt hemma.

TJING---

Ingunn LGF sa...

Gratulerer!!!! *fniss* :-)

Ha en fin førjulsuke, klem fra Ingunn

Elzie sa...

Nej men har man sett på den!! Du får ta hand om älsklingen ordentligt nu så det inte blir blodförgiftning hi, hi.
Ha en skön dag.
Kram Elzie

Anonym sa...

Härligt att du hittat tillbaka. Började undra vart du höll hus ;)

Men hörrödudu, nu när blodvite och allt uppstått - ska du verkligen vänta med DITT jobb då? ;)

Bäst du är otroooooooligt snäll vid karln din nu då. Tror det blir fler klappar då också.

Massor av kramar från Klara som har tre dagar kvar att jobba, sen ledig i hela 13... skööööööönt!