måndag 20 oktober 2008

Det här var...

vad som fanns i kartongen som är på bild i förra inlägget :-)
Ni ska absolut inte titta på det hemska golvet,
som ska målas när inspirationen är framme.
Tung och stadig fot...



välgjort vred...



lamphållare på sniskan...


snygg skärm...






helt enkelt en golvlampa
som både älsklingen och jag gillade direkt...
och det mina vänner,
händer inte alltför ofta ;-)




Jag får verkligen be om ursäkt över dom otroligt dåliga bilderna,
men vad ska man göra när batterierna var slut i kameran
när dagsljuset var framme?!
Jag vill ju inte hålla er på sträckbänken till helgen
med att visa den här nya förälskelsen,
som är en golvlampa från HouseDoctor !
Alltså får ni hålla till godo med
dessa hemska bilder som är tagna nu i kväll.

Pssst...

Bry er inte om klädseln på fåtöljen heller...fniss...
det finns nämligen planer för det eländet oxå ;-)

14 kommentarer:

Anonym sa...

Vilket vackert tyg på fåtöljen,jag misstänker att den är omklädd innan detta år är över Sylvia

♥ Pia... sa...

Hej..sicken fin lampa..verkligen snyg..mmm det är inte så dumt när båda har samma smak:)..fotöljen ..vilken fotölj..såg ingen..åå du menar DEN..var väl ok..:)..kram..PIA

Annika sa...

Supersnygg lampa,
kul när gubben gillar samma så att man inte behöver använda stenhård övertalningsförmåga varje gång ; )

Kram Annika

Smycka dig sa...

Oh jag gillar ´lampan suuper mycket helt i min stil:D

så roligt att vara tillbaka men jag måste gå och sova...

Kram
Lotta

Anonym sa...

Aha, en lampa var det! Å inte vilken som helst utan en båda gillar ;) Inte illa!

Dalatorpet sa...

Hej!!! Ska bli kul och se vad du har för planer för fotöljen :-)

Elzie sa...

Nej men! Det kan väl inte stämma! Att ni gillar en sak BÄGGE TVÅ *s*. Det måste vara ovanligt för jag tror aldrig jag hört det tidigare!
Hoppas du har "vaknat till" efter de tidiga morgnarna. Ha en skön kväll.
Kram Elzie

PS! Snygg lampa förresten!

Marie-Nostalgi och Romantik sa...

Det var en härlig lampa! Oc så kul att ni tyckte om samma sak båda två!
kram
Marie

Bettans Bravader sa...

Hoppsan hejsan här har man vaknat till liv,å köpt lampa ser jag ååååå vad den skulle passat bra hos mej med allt stål jag har,medans du packar in den skall jag göra plats ......
du såna där lååånga sovmornar har jag fått som vanan nu,dom kommer jag aldrig ta mej ur hm.ha de gott/Lisbeth/ ps väldans roligt du e tillbaks ds

Skatan sa...

Tittar in för att säga godnatt! Vilken cool lampa det var i kartongen :) Önskar jag hade ett målbart golv...

Kram.

A.

Karin Krut sa...

Åååh vilken härlig lampa! :) Tänk så härligt det är när man någon gång är överrens om någonting :) Och du jag är inte ett dugg orolig över fåtöljen ;) Den blir kanon sen.
Ha en skön helg
Kram Karin

Lallis - liv och leverne sa...

Lampan är ju hur snygg som helst:)
Kram Lallis

plingan sa...

Åh det är så kul när man hittar något som man är riktigt nöjd med (och båda två dessutom :-))
Lampan var jättefin och fåtöljen...var...charmig, hihi.
Ha det gott!

Taklyftet sa...

Kul att du är tillbaka.
Du har fått en utmärkelse hos mig som uppmuntran
Kram