söndag 11 november 2012

Hej ugglor, tjena mors...

 Det var länge sedan jag visade mig,
men jag har inte legat på latsidan ;-)

Här är ett "kärt besvär",
...som tog liiiite längre tid än jag beräknat...

Jag är 
ABSOLUT INTE
ett fan av 70-talet...


...men den här tapeten älskar jag,
och jag blev jätteglad att den blev fondvägg
i Benjamins nya rum!

Naturligtvis skulle han ha matchande gardin ;-)



Bennebus mamma & mormor
(dvs Johanna & jag) 
tog oss en tur till Skärholmen,
men inte fanns det något 
"färdigmatchande" tyg där inte!

Mormor får en av sina snilleblixtar
...skratt...
vi köper enfärgade tyger
 så syr jag ihop ränderna
på gardiner åt honom!!!


Japp, nu sitter dom där
och är såååå matchande
till dom härliga ugglorna :-)

Inte för att Bennebus
(9 månader gammal)
bryr sig,
men hans mamma tycker om dom
...säger hon iaf...

2 kommentarer:

Elzie sa...

Du milde tid vilket jobb du lagt ner där då!! Aldrig i livet att jag hade gjort sånt, men så är man ju lat av födsel och ohejdad vana, haha.
Nejdu, hostan har inte gått över än. Börjar bli lätt trött på den, om man säger så. Men nån gång ska den väl försvinna.
Hälsa till P från oss också. Och ha en fin vecka.
Kram Elzie

Annika sa...

Jag gillar inte heller 70 talet men tapeten var jättesöt :)

Åh vad händig du var som fixade gardinen, en annan hade inte ens kommit på idén :p

Kram Annika