söndag 8 januari 2012

Nyaste familjemedlemen :-)

Vi har blivit mormor och morfar :-)

43 minuter in på sin mammas 25-årsdag
kom han äntligen ut.




Prins ELLIOT

vikt. 4270 kg
längd. 53 cm
och alldeles,
alldeles underbar.




Första gången i morfars armar,
och jag tycker han ser lite "full i lur" ut...
prins Elliot alltså, inte morfar ;-)




Här är han i min famn,
och jag vet inte alls vad som rör sig i
den lilla skallen just där och då...
men han ser "grym" ut ;-




GRATTIS EVELINA & ANDERS



...till underverket som har kommit till er
trots att oddsen inte alls var på er sida!

7 kommentarer:

Stina sa...

Grattis till det lilla livet...det enda som slår detta är våra egna barn.
Barnbarnen är livets efterrätt så underbara.

Snusa bebis och njut.
Kram Stina

Hannaliten sa...

Grymt sköna bilder på Elliot=)

sussi sa...

Grattis Mormor och Morfar kram Sussi.

Jenny sa...

Grattis till barnbarnet! Vilken goding!
Hälsningar Sebastian, Jenny, Malte o Melker i Höganäs

Elzie sa...

Vad kul att ni blivit mormor och morfar. Så söt liten kille, men vad är det mormor gör med honom på fotot? Det ÄR förbjudet att nypa småbarn, Birgitta!! Eller var det bara ett litet magknip som gjorde att han såg så grym ut, haha?
Denna dottern tror jag inte jag träffat - eller? Känner inte igen henne nämligen.
Här är det ledig dag idag och då menar jag verkligen ledig. Har inte gjort många knop och det är skönt det också. Men nu ska jag sätta mig och sticka. Ha det så gott vännen.
Kram Elzie

Chubby Chieque sa...

Wooooowaaaahhhh.... lil Peter, eller?

Näsan, hakan och läppar. Alla fnittrar och vi älskar det lille underverket. Vi blev ju, vad kallar det på svenska då? Hmmmm...

Grattis lilla Evis & Anders...

Hoppas Ni tar det lugnt och njuter varenda minut med Prins Elliot.

x0x0 till alla,
Från den andra Nicolaisen familj

Elzie sa...

Åh vad roligt. En liten kille till! Det var väl den dottern vi träffade som fått lille Benjamin väl? Har lite svårt att skilja på era döttrar som du märker, haha.
Stort grattis till er allihop för finfina barnbarn.
Hoppas er dator börjar funka snart och att vi får se fina kort på pojkarna.
Ha en fin helg.
Kram Elzie