måndag 19 juli 2010

TADAAA...

här står då äntligen ångest-tingesten!





Jag menar inte älsklingen,
eller den ena dottern
som skymtar genom fönstret...fniss...

Nä, jag syftar på det stooora fönstret
som ska in i den övre gluggen...



Hur får vi upp det helt?!
Stämmer måtten och vinklarna ?!

BLIR DET ÖVER HUVUD TAGET BRA
när vi tar bort fönstren och balkongdörren
och gör vårt blivande sovrum större?!?!




Jag har frågat den andra delägaren i huset
om han inte har någon ångest för det här projektet...

Svaret blev att
- "Nej, varför skulle han ha det?
Det är ju jag som har bestämt hur det ska se ut!!!"

GULP

Snacka om att svära sig fri från allt ansvar ;-)

8 kommentarer:

Det vita dårhuset sa...

Ha haaaaaa :o)
Ta det lungt nu gumman....aaaandas..... Hi hiiiiii

Blir så J...a snyggt!!!!

Kramar i massor ♥♥♥

♥ Pia... sa...

hihui...ja se män:)..de är då väldigt bra att ha..
Du jag tror detta kommer bli superfint..
kram..pia

Ett Vitare Hem sa...

Tack för dina fina ord inne på min blogg! Och du detta kommer ju bli hur snyggt som helst med detta fönstret, vilket sovrum ni kommer få, wow!
Ha en härlig dag!
Kramis/LenaS

Vikeskärs hem och vardag sa...

Hej, jag tror det kommer bli riktigt bra. Tror inte du behöver oroa dig :)
Men du måste ju nästan spara den gamla balkongdörren. Den ser gammal ut iaf? :)
Lycka till med projektet.

Gårdsromantik sa...

Det där kommer att bli perfekt - precis som jag vill ha det :-)

Kram Maud

<Gårdsromantik-ljuvlig-lantromantik-på-nätet

Hem och Harmoni Marie sa...

Kommer bli fantastiskt fint, tänk allt ljus som kommer strömma in...

Ser fram emot att se mera!

Kram Marie

Elzie sa...

Jojo, det är alltid lätt att skylla på andra, hihi. Men du ska se att det blir toppenbra. P kanske redan har en vision om det?!?!

Ursäkta mig, men jag började gapskratta när jag läste förra inlägget. Det där att man måste sträcka på sig ordentligt. Ja, vi behöver nog göra det bägge två när det är så pass högt, men tur att det finns trappstege så man kommer liiiiten bit på väg.

Hoppas ni har en bra sommar. Här har det jobbats andra dan idag och det var varmt!! Städning i den här värmen är väl ingen höjdare, men det måste ju göras det också.
Ha det så gott och hälsa till P så mycket.
Kram Elzie

Ullis/Leva på landet sa...

Klart att det kommer att bli superbra. Det som blir det största jobbet är väl att få upp det, men med rätt saker så går det säkert bra det också. Vilket härligt ljus ni kommer att få i sovrummet. Det är väl ett gott betyg att maken litar på dig helt;)
Kram Ullis