måndag 9 mars 2009

?!?!

Jag vet inte vilken av dom här färgerna som är vidrigast!
Ni ska veta att det är inte riktigt samma "lyster"
...ryyyys & fniss...
på bilden som det är i verkligheten.

Den gröna är den gamla färgen i en av flickornas rum,
den lila har jag köpt idag
...suck...
och man kan ju fundera på
HUR DET GICK TILL ?!?!

Den 20-åriga sonalyckan vände direkt i dörröppningen,
suckade och sa:
Men allvarligt alltså...så där kan du ju inte ha det!

Som tur är så är det bara en liten provburk som inhandlades,
i morgon blir det en annan...
för som sagt var
så här kan jag ju inte ha det ;-)

9 kommentarer:

Anonym sa...

Hehe, sonen tyckte alltså inte om det? :D

Anonym sa...

Hehe, så kan det gå, men kan du inte få in lite schabloner i färg? Prickar, mönster, ränder? =)

Ullis/Leva på landet sa...

Det var ju tur att det bara var en provburk. Ibland blir det ju inte alls den färg man tror. Tur att det går att måla över. Ska bli kul att se vad det blir för färg nästa gång.

Ha en bra vecka!
Kram Ullis

Anonym sa...

Känner igen den lila färgen.När vi flyttade in i vårat hus nu i nov 08 så var det ny målat i en skarp lila färg i sovrummet :( Men fick panik efter ett tag så nu har dottern sitt rum där och vi fick ta hennes rosa väggar som ska målas vita när färgen är inhandlad :)
Sedan får jag ha kvar den lila färgen i hennes rum.

Myownhome sa...

Haha ajg tyckte ingen av dem såg så gräsliga ut.. :) Men det beror väl lite på vad man tänkt sig... :)

Ha det fint
//Johanna

Elzie sa...

Jag trodde du gick in för vitt?!?! Den lila färgen var (i mitt tycke) bättre än det illgröna i alla fall. Men smaken är ju olika, som tur är. Ska bli intressant att se vad som kommer upp på väggen nu då, hi, hi.
Nej du. Hade inte trott dom om något guld heller. Är bara glad att dom inte behövde kvala i år igen. Sen var gubben så uppmuntrande och sa att flera av spelarna ska sluta. Jaha! Då är det väl snart allsvenskan som gäller.
Men Lakers var ju duktiga igår!!
Hoppas du får en bra målardag.
Kram Elzie

Stina sa...

Hihihi...jag tror det bästa är att hålla sig till den vita,grå och beiga
färgskalan då blir man nöjd.
Ha en bra dag i gråvädret.

Kram Stina

Alvin sa...

Hejsan!
Hittade just in till dej och kommer gärna tillbaka emellanåt känner jag, det är lite extra kul att hitta bloggare i Dalarna som man kan följa med i deras projekt och vardagsbestyr.

Ha en fortsatt trevlig vecka, och du, välkommen in en sväng till mej och ta en kik!

Hälsningar från Leni

Erika sa...

På mion skärm är den inte jätte lila om det uppmuntrar dig lite.
Var är det du målar denna gången?